خندوانه 7
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خندوانه 7
نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1393
بازدید : 86
نویسنده : حسین و محمدکاظم

پسره رفت تو کوچه دید داداش دوقلوش داره فوتبال بازی میکنه

.
.
.
.
.
.
.
.
محکم زد تو گوشش و گفت: توله سگ تو اینجایی ؟؟؟؟؟؟؟
،مامان 2 بار منو برده حموم :|

..

..

..

زمان ما کارنامه ها یه نمره ای داشت
"الان شده"
1.عالی
2.خوب
3.بد
فکر کنم تو نسل بعدی از اینا داشته باشن!
1.آفرین
2.نزدیک بود برینی
3.ریدی فرزندم

..

..

..

لوازم آرایش چیست؟؟؟

.

.

.

.

.

.

ابزار شعبده بازی با قابلیت تبدیل لولو به هلو

..

..

..

بزرگ ترین مرکز پرورش مار،آستین بنده است...........

..

..

..

 

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که بره خارج

بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟

میگه قهوه ترک اگه دارى بیار ، تلخ لدفن !!!! :|

حالا تا هفته پیش خاکشیرو با آفتابه سر میکشیدا

..

..

..

 

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده

بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت :|

..

..

..

من نمی فهمم چرااین مارمولکا همیشه یه جوری میدون که انگار دسشویی دارن ! :))خخخخ..

..

..

..

بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه ؛ خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارارو بخورم !

..

..

..

 

بهترین راه حفظ امنیت دستشویی‌هایی که قفل نداره ، اینه که :

شیلنگو بگیری دستت هرکی اومد تو خیسش کنی ! ^.^

..

..

..

 

عکس ترول ضد استقلال

..

..

..

تموم شد





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: